ZIELEŃ TO ŻYCIE od 25 lat prezentuje rośliny do ogrodów i terenów zieleni i łączy przedstawicieli tworzących zieloną branżę. Od kilkunastu lat pokazuje najszerszą i najbardziej różnorodną ofertę roślin w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Równocześnie prezentowana tu jest tu technika, usługi i środki produkcji ogrodniczej i do pielęgnacji terenów zieleni, dekoracje, akcesoria, oprogramowanie i wydawnictwa.
Wśród wystawców obecne są firmy polskie – z silną grupą producentów ze Związku Szkółkarzy Polskich oraz firmy zagraniczne reprezentujące kilkanaście europejskich krajów. Oferta skierowana jest do handlu – hurtowego i detalicznego, projektantów i wykonawców zieleni oraz do inwestorów zajmujących się zielenią publiczną, a także do szkółkarzy i innych ogrodników.
Od 2016 roku Zieleń to życie bogatsza jest o nowy segment – Flower Expo Polska dedykowany kwiatom ciętym, zieleni do wnętrz, florystyce i dekoracjom. Prezentacja producentów i dystrybutorów z Polski, Holandii i kilku europejskich krajów, także z Ameryki Południowej i Afryki oraz nowatorskie pokazy florystyczne przyciągają nową, coraz to liczniejszą grupę odbiorców – właścicieli kwiaciarń, florystów oraz hurtowników i dystrybutorów.
Całym targom towarzyszą liczne wydarzenia: seminaria i prezentacje dla profesjonalistów, premiery i pokazy i warsztaty prowadzone przez mistrzów i ekspertów oraz konkursy. Jednym z flagowych jest jedyny w Polsce Konkurs Roślin Nowości, w którym rywalizują nowe i wartościowe odmiany.
Dwa pierwsze dni targów przeznaczone są dla branżowych gości. W sobotę do odwiedzających dołącza szeroka publiczność – właściciele ogrodów, pasjonaci ogrodnictwa i roślin.
Zieleń to Życie 2017
Ubiegłoroczna edycja Zieleń to życie i Flower Expo zgromadziła ponad 300 wystawców z 13 krajów. Targi odwiedziło 16800 gości w tym ponad 7000 profesjonalistów z 40 krajów.
Właścicielem obydwu marek jest aktualnie Agencja Promocji Zieleni, która nabyła prawa do marki Flower Expo Polska od dotychczasowego holenderskiego partnera BureauSierteelt.
Komentarze